Dobra nazwa www

Co sprawia, że ​​to dobry hotel WWW w nowej dekady

Dobra strona hotel łączy w sobie wszystkie następujące właściwości:

Jest on złożony w dniu przyzwoity serwer i ładuje się szybko.

Jest kompatybilne urządzenia przenośne i mogą być odwiedzane przez coraz większą liczbę turystów, które czynią z rezerwacji na iPhone lub BlackBerry, podczas gdy już w podróży.

Jej wygląd i są przyjemne i odwołań do właściwej grupy docelowej.

Nawigacja jest bardzo prosta. Zwiedzający nie powinni mieć do zrobienia więcej niż porusz myszą, aby znaleźć informacje, on lub ona szuka. menu Spry lub Flash powinny być ograniczone do minimum, nie tylko ułatwi ścieżka rezerwacji, ale także ponieważ jest to ważny problem dla wyszukiwarek.

Strona jest aktywne i daje odpowiedzi na wszystkie pytania, użytkownik może mieć od wielkości pokoju, aby usunąć opisy lokalizacji i jak się tam dostać.

Jest rzeczą oczywistą, że przekaz marketingowy jak również techniki SEO musi być całkowicie etyczne. Od lat było jasne, że słowo kluczowe farszu może Ci ukaranym w rankingach wyszukiwarek, ale bardzo, bardzo wiele hoteli dalej to robić, a tym samym nie wspinać się w tych rankingach, nawet jeśli ich strona jest już stary i zaufany.

W roku 2010, fotografia oczywiście musi mieć wysoki poziom, a jeśli nie, to przynajmniej odzwierciedlać ten sam obraz wzoru lub samego hotelu.

Doskonałym internetowej hotelu jest wszystko powyższe, ale będzie wyróżniać się nawet bardzo dobrych, gdy …

Zawartość jest świeże i oryginalne. Nie ma kopiuj / wklej i zaangażowane teksty powstrzymać się od standardowego babble marketing ludzkość jako całość stał się odporny.

Przyjdź jako gość i pozostawić jako przyjaciela … Istnieje 35.000 stron internetowych hotelu tym państwie tę frazę!

Wyszukiwarki są w pełni tekstowy, a ponad 80% wszystkich odwiedzających internetowych skręcić online, aby znaleźć w nim informacji. W pełni koncentrując się na fantastyczny wygląd jest jednym z głównych powodów, dla których droższe serwisach hotelowych są bardzo underachieving.

Doskonała strona hotel, informacja, informacja. O mieście lub regionie, jego kulturze i historii, jego najważniejszych i tajemnice jego festyny ​​… jest powód, dlaczego większe firmy z dużymi budżetami najpierw wynająć copywriter przed rozpoczęciem swoje strategie SEO!

I last but not least, strona hotelu wyróżnia. W brandingu lub w ogóle osobowości. Tak samo jak człowiek z prawdziwej osobowości będzie wyróżniać się w tłumie.

Tak, strona jest osobą. Surfowanie w Internecie jest bardzo samotny biznesowych i Twoja strona musi mówić do tej samotnej surfer jak to zrobić osobiście.

Raporty analityczne, takie jak Google, stanowią wspaniałe narzędzie o nazwie „Benchmarking”. Natychmiast porównuje swoją stronę z minimum 100 innych serwisach hotelowych, i pokazuje, czy odwiedzający dłużej i więcej stron niż przeciętny miejscu, a jeśli tak, to ile.

Twoim celem jest, aby być lepiej niż średnia, a po Osiągnęliśmy to, aby przejść o wiele lepiej.

Nie myśl za dużo o SEO. Dostarczyć jakość i rankingi pójdą, ponieważ dla wyszukiwarek zobaczyć te wyniki i wolą swoją stronę w stosunku do innych.

Biorę to od kogoś, kto dowiedział się o tym na własnej skórze. Wszystkie techniki SEO i wszystkie krzykliwe i błyszczące nowe narzędzia w połączeniu … nie przynoszą rezultatów i ROI jak czysty i logiczny jakości treści.

Artykuł dzięki: