Web Presence dla laika

Web Presence – co to jest laika w warunkach

Co do cholery jest Web Presence?

Klienci często pytają mnie …

Czym jest obecność w internecie?

Dlaczego to jest ważne?

Nie mam już jeden?

Czy muszę mieć jeden?

Czym się to różni od mojej stronie internetowej?

Jest to złożony problem, ale postaram się oferować wyjaśnienie, które pomogą dać przegląd i wyjaśnić, dlaczego nie jest jedynym ważnym – ale krytycznym dla firmy w dzisiejszym technologicznie napędzanym społeczeństwie.

Najłatwiejszym i najprostszym sposobem, aby myśleć o obecność w sieci jest sobie wyobrazić, że to jest tożsamość w Internecie. To jest jak swoją osobowość i postrzeganie twoi klienci Twojej firmy lub organizacji. Im lepiej są postrzegane i im bardziej są lubiani – większą szansę trzeba będzie zarobić działalności klienta.

Każdy aspekt swojej obecności w sieci łączy się w umyśle klienta, aby wyrobić sobie opinię o firmie. Kontrolując wejście klienci otrzymują w rzeczywistości kontrolowania zawarcie lub postrzeganie ich opracowania na temat swojej firmy. Kontrola informacji ma zasadnicze znaczenie i musi być stale zarządzany i aktualizowany.

Klienci zbierają informacje z różnych źródeł: Twoja strona, Facebook, YouTube, Twitter, fora, blogi, czaty, serwisy przeglądu, a tak dalej. Niektóre z tych placówek może być całkowicie kontrolowane, a niektóre nie. Aby utrzymać pozytywny obecność w internecie to jest bardzo ważne, aby upewnić się, jesteś w kontroli w wielu aspektach, jak to możliwe podczas monitorowania aspektów nie można bezpośrednio kontrolować.

Nie sugeruję, że można wymusić karmić swoim klientom fałszywe informacje, starając się pochwalić swój wizerunek w Internecie. To byłoby postrzegane przez większość jako rażące próba zdobycia przychylności i będzie produkować dokładnie odwrotny skutek. W istocie, można byłoby zrobić o wiele więcej szkód niż pożytku.

Polecam za pomocą tego, co nazywam podejście low-key. Przez low-key nie mam na myśli rzadkie lub nieobecne, lecz kontrolowany i równomierny przepływ informacji, który umożliwia swoim klientom, aby zobaczyć firmę jako taki, który jest aktualny i zaangażować się w życie swoich klientów na poziomie osobistym. Powiedziałbym, że jest to bardzo zły pomysł, aby próbować „sprzedać” swój czymś klientów cały czas. Proponuję współpracować z nimi, a ludźmi. Mają rozmowy o niczym innym niż cokolwiek próbują je sprzedać.

Klienci są inteligentni, wykształceni i poinformowani. Jeśli czują coś jest zmuszany dół ich gardła – będą go odrzucić, tak jak Ty. Spróbuj podejść do swoich klientów online, jak chcesz, jeśli mówisz do swojego najlepszego przyjaciela lub małżonka. Powiedzieć klientom, co dzieje się z Ciebie i Twojej organizacji. Nie lękajcie się otworzyć i pozwolić im zobaczyć bardziej osobistą stronę do swojej firmy. Zdjęcia ostatniego Bożego Narodzenia kolację lub zdjęcia pracowników na imprezie urodzinowej przykłady informacji, które będą angażować odbiorców i przyciągnąć ich do swojej firmy, nie będąc zbyt oczywiste.

Można zrozumieć, że zadanie to nie jest aż się aleja. Jeśli tak jest w istocie nie należy próbować go. Proponuję znalezienie kogoś można zaufać, kto będzie już w zgodzie z Twojego przedsięwzięcia, a nie ich pracy w celu promowania swojej obecności w sieci. Można również rozważyć wynajęcie 3. odrębnego firmy lub firmy, która specjalizuje się w tworzeniu, rozwoju, utrzymania i promowania swojej obecności online w sieci. To może być dobrze wydane pieniądze i oferują wielki zwrot z inwestycji.

Tak czy inaczej, wiem, że obecność w internecie jest krytyczna w dzisiejszym społeczeństwie. Bez niego po prostu nie istnieje!

Dzięki za czytanie i pamiętaj, http://www.oskmini.pl/szkola,3,pl.html aby sprawdzić inne moje artykuły SEO i SEM wyjaśnione laika. Zapraszamy również do odwiedzenia mojej strony więcej informacji: JamisonHopkins.com.

Jamie Hopkins

Artykuł dzięki: